Nabídka služeb

Nabídka služeb na internetu pomocí zveřejňování článků je řešením, jak se zviditelnit a propagovat se. Je tu už i vaše nabídka služeb?

Nabídka služeb > Auto-moto > TimoCom má za sebou úspěšný rok 2014 kdy překročil i vytyčené cíle

TimoCom má za sebou úspěšný rok 2014 kdy překročil i vytyčené cíle

Tags: autodoprava | preprava nakladu | spedice | volné vozy

Online trhy pro evropské přepravní služby dále rostou

Erkrath, 29.01.2015 – Provozovatel evropského lídra mezi burzami nákladů má i nadále pevnou půdu pod nohama a ohlíží se za úspěšným rokem 2014. Za vynikající obraty vděčí TimoCom Soft und Hardware GmbH v první řadě rostoucímu počtu zákazníků, kteří oceňují nejen velkou nabídku nákladů a volných vozů. V uplynulém roce se tato IT firma radovala také ze zprovoznění mobilního přístupu, zvyšujícího se počtu poskytovatelů telematiky a stabilní nabídky dlouhodobých výběrových řízení. Do roku 2015 hledí výrobce softwaru s optimismem. Každému účastníkovi přepravního řetězce chce také v tomto roce nabízet kvalitní produkty přesně podle jeho představ. 

Očekávání zcela splněna

Dopravní burza TC Truck&Cargo® pomáhá v každodenní práci mnoha evropským disponentům a zadavatelům již od roku 1997. Přes platformu firmy TimoCom bylo v roce 2014 uveřejněno celkem 58,9 milionů nabídek nákladů a volných vozů, což v porovnání s rokem 2013 představuje nárůst o 7,6 procent, resp. 4,1 milionů nabídek. Celkem byly uveřejněny náklady o délce 451 milionů metrů, což v kilometrech odpovídá zhruba jedenáctinásobku obvodu Země.  V roce 2014 se pro platformy od TimoCom rozhodlo a smlouvu uzavřelo 6 903 nových zákazníků. „Naše očekávání se zcela naplnila a máme radost, že díky novým smlouvám se nám daří zadávat stále více nových zakázek,“ říká Marcel Frings, zástupce společnosti TimoCom. Pokud zákazníci chtějí vytížit své kapacity ještě optimálněji, prostřednictvím dlouhodobých přepravních zakázek, nabízí společnost již několik let další spolehlivý nástroj, a to online platformu pro celoevropská výběrová řízení na přepravy TC eBid®. O úspěšnosti svědčí také 6 022 výběrových řízení, která byla v roce 2014 realizována. Frings však dodává: „Jsme přesvědčeni o tom, že naši zákazníci by mohli těchto dodatečných nákladů využívat v ještě větší míře. Při počtu 33 000 aktivních dopravců a logistických firem mají navíc všichni účastníci přepravního řetězce šanci získat nové obchodní partnery.“

Vyšší obrat díky dobrým nápadům

Celkový růst se odráží také v ročním obratu, který se s celkovou částkou 54 milionů eur pohybuje lehce nad očekáváním. Frings k tomu říká: „Cíl, který jsme si sami stanovili, jsme předstihli nejen v číslech. Také s ohledem na inovace a nové obchodní oblasti byl minulý rok plný událostí a mnoha pozitivních zážitků.“ Míněn je tím mimo jiné mobilní přístup přes aplikaci, který umožňuje využívat všechny platformy TimoCom i mimo kancelář. Bilance prvních měsíců: Bezplatnou aplikaci dopravního barometru na svém chytrém telefonu nebo tabletu využívá pravidelně více než 4 200 mobilních uživatelů. Individuální PIN společně s konkrétním koncovým zařízením a přístupovým softwarem jsou zárukou mimořádně vysokého bezpečnostního standardu, na nějž se zákazníci TimoCom spoléhají odedávna. Stejně bezpečná a úspěšná je aplikace pro sledování vozidel TC eMap®, která zobrazuje všechny běžné telematické systémy v jedné platformě. „Díky skvělé spolupráci s našimi partnery se nám v roce 2014 podařilo rozšířit počet rozhraní na celkem 120 evropských poskytovatelů,“ raduje se Frings.

Servis jako kritérium kvality

Pracovní život mnoha evropských dopravních a logistických firem usnadňuje TimoCom také jinými cestami. Zákazníci mohou například již od roku 2003 využívat inkasní službu s oficiální úřední licencí. V roce 2014 se mimosoudní cestou podařilo nekomplikovaně a rychle vymoci úhradu splatných pohledávek v 88 procentech případů. „Naši zákazníci se v zásadě nemusí o nic starat, stačí nás pověřit konkrétním případem,“ zdůrazňuje Frings. Důvěru zákazníků dále podporují pravidelné ankety, které byly v roce 2014 poprvé prováděny celoročně. „Díky pravidelnému dialogu s uživateli se nám podařilo naše produkty ještě lépe uzpůsobit jejich konkrétním potřebám,“ shrnuje Frings výhody. O rozmanitosti a velikosti firmy se v posledních letech nechala přesvědčit i velká jména v oboru. „V rámci aktuálně probíhající akce ‚cashback’ ve spolupráci s italským výrobcem pneumatik Pirelli jsme například dosáhli skvělé přidané hodnoty pro naše zákazníky, a navíc jsme přispěli ke snížení emisí CO2,“ pokračuje Frings. V roce 2015 bude TimoCom nadále pracovat na rozšiřování svých online trhů, na kterých lze bezpečně, efektivně a s procesní podporou realizovat přepravní služby – i za hranicemi Evropy. K tomu Frings závěrem dodává: „Pochopitelně bychom si rádi udrželi nastavenou laťku spokojenosti našich zákazníků, proto na rok 2015 plánujeme další novinky a zlepšení.“

Více informací o TimoCom najdete na www.timocom.cz.